まだまだやります!

みなさんこんにちは! え、ラフティング?寒くない!?と思う方も多いかもしれません。正直寒いです!低い時はみなかみの気温に一桁になりますからそんな時に川に出たら寒くないわけがありません。しかし、寒さに負けていてはダメです!そんなときこそ元気にラフティングをするのです!!!笑 さすがに気温も水温も低いので寒いですが、その分頑張って漕げば体は熱くなりますし、ウェットスーツも本領を発揮してくれますよ♪ 今年一緒に働いたネパール人は明日をもって帰国してしまいます・・・ 非常にさみしいですが、また来年!ということで元気に送り出してあげましょう♪ ネパの人たちが帰国してもみなかみ町ジャグスポーツはまだまだラフティングツアーを行いますよ!!! みなさんのお越しをお待ちしております♪ 今日も1日お疲れ様でした!
Read More

Super day!!!

We wrote about confidence  before you can have inside you. Today we met same from you. We had super day with super clients. we could amazing how much they have confidence. This was their first rafting trip but seems like they already done many many time. They did not feel scary in the rafting, they was fully in to rafting and nature. Wow! what a great people. This is we wan...
Read More

Chinese Group!!!!!

We are happy today with out Chinese group. In the beginning the were scared and they could not do swimming. But we were in river, they could not feel. They could not do swim. They were just playing with water, jumping from boat, doing swimming, did every things what we said. They got more and more confident go forwards ahead. This is adventure we do and build your confident...
Read More

Happy Family!!!

Today day went fantastic in the river with family trip. It was really nice feel when they come with their child. They enjoying together with nature. What a rafting, they were playing with water, laughing, jumping, paddling together. We can see their eyes, how much they were happy and connected each other. We can say, what a happy family. If you thinking to go out with your ...
Read More

Autumn Season Start!!!!

We can see around us at Minakami, Tree leafs changing their color. When we look at mountain. Wow it is different now. It's changing everyday. And still we do have rafting. Today also we had great day in the river. You can explore nature from river and enjoy same time. If you already came for rafting many time, we are sure you always get some different things. You always get...
Read More

みなさんこんにちは! 今日は昨日と違ってすこーし暖かく、過ごしやすい気温だったように感じます。 本日の利根川ですが少し水が増えていましたね♪ 少ないと少ないで面白さがありますし、多ければ多いとスリルも満点でこれまた面白いですね! ツアーではガイド全員出動し、2ボート+1カヤックで臨みました。全員の連携がうまく取れていると非常に良い写真も撮れますね。今日もとっても良い写真が撮れていると思います♪ お客様も非常に楽しんでいたようで、我々も嬉しい限りです!そろそろシーズンもおしまいですがまだまだ頑張りますよ!!!それでは今日もお疲れ様でした!
Read More

HAPPY DAY

みなさんこんにちは! 今日もラフティングツアーを行いましたよ!!! 今日のお客様は仲睦まじいご夫婦の方々でした。とてもラフティングを楽しんでおられ、私たちもとってもやりがいを感じたツアーとなりました。ツアーの中でも遊びの中の1つのボートスライダーにどハマりしたようで、何度もトライして「童心に帰ったようだ」と満足してくださったようで非常に良かったです♪ ジャグスポーツはラフティング以外にも「キャニオニング」や「ケイビング」といった様々なツアーも行っているので是非そちらの方にもご参加いただけたら、と思います♪ また次回もスタッフ一同お待ちしております! 今日も1日お疲れ様でした!!!!!
Read More

アメニモマケズ

みなさんこんにちは! 今日も我々ジャグスポーツはこの寒い中ではありますが元気にラフティングツアーをやらせていただきました。ありがとうございました! 今日は全国的にも非常に気温が低かったと思いますが、みなかみ町は恐らく若干10度を上回る程度で、「はぁ」と息を吐くとそれが白くなるくらい冷え込んでいました泣 今日のツアーでは寒いのは承知でお客様には川に入っていただき、泳ぎ流され飛び込みをするといった遊び満載ツアーでした♪ だいぶ盛り上がっていましたが体はしっかり冷えてしまったようで、温泉に駆けて行きました笑 風邪を引かないようにしてくださいね!!! ではでは今日も1日お疲れ様でした♪
Read More

寒い・・・

みなさんこんにちは。早いもので、もう10月に突中しています。今年もあと90日くらいで終わってしまいますね・・・ さてさて今日のツアーの様子ですが、今日はダム放流を行っていたために昨日の水量と比べて約40cmほど水量が上がっていました。良い波もできていて非常にエキサイティングなラフティングツアーとなりました。 ですが川の水は冷たい。風も冷たい・・・そんなの関係ありません!!!寒い中でも元気よく漕いで漕いで激流をクリアしましたね♪ 今日も1日お疲れ様でした!
Read More

Sunny!! Rafting!! Fun!!

We had brilliant rafting today with lovely people. Tonegawa river is very good rafting what ever. When water level high and low, rafting is different but it is really fun. We can play different river games with different water level. We know now weather is little cold than before but if you like to do and thinking about rafting. Please join with us. There is not any problem...
Read More